lørdag den 28. januar 2012

Alle mine dejlige parfumer

Fra venstre til højre:
// Pupa - købt i Milano // Body - Burberry // Be Delicious Fresh Blossom - DKNY // Lady Million - Det Gule Market i Prag // In Love - Betty Barclay // Christina Aguilera by Night // Flora - Gucci // Ralph Lauren // G - Harajuku  Lovers // Den blå kan jeg ikke huske hvad hedder // Be Delicious - DKNY // In Love - Lancome Trésor //




Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at stille alle mine parfumer frem igen efter jeg flyttede i juleferien. Jeg troede faktisk ikke jeg havde SÅ mange, hehe :-)
Jeg har en lille tradition med hver gang jeg rejser køber jeg en parfume med hjem, så fem (så vidt jeg husker) af dem har jeg købet på ferier og de fleste af de andre har jeg fået i gave. Min ynglings er nok Be Delicious og Be Delicious Fresh Blossom :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar