tirsdag den 7. februar 2012

And just like that, the week was gone


Søde Astrid :-) Tjek hendes blog HER

Top seriøs projektopgave :-D


Mig og due der drikker vand 


Smukke Kirstina :-) Tjek også hendes blog HER




Astrid og mig

Kirstina, Astrid og Ronja 



Undskyld jeg ikke har fået blogget i meeeget lang tid! Men der har bare være sååå meget at se til her på det sidste... Jeg har lige haft projektopgave på min skole, og det gik ikke heeelt som planlagt... Vi havde tænkt os at lave en film (ligesom vi plejer), men vi var kommet til at filme i et format, der ikke kunne åbnes på min computer :-/ 3 timer før det så skulle afleveres fik vi det så ordnet nogenlunde, HELDIGVIS! Om torsdagen havde jeg fødselsdag, det var en riiiigtig hyggelig dag. Jeg blev vækket af min mor og papfar til lækkert morgenbord :-) Senere var jeg sammen med pigerne fra min gruppe, vi spiste cupcakes og jeg fik sådan nogle sorte spejl øreringe fra Stine A af Kirstina, de er super flotte og jeg er vildt glad for dem! Om aftenen var jeg på Café N med min mor og kæreste. Af ham fik jeg en vildt sød ring med små hjerter fra Spinning Jewelry, en troldekugle og en lille æske <3
Så blev det fredag og jeg havde min første arbejdsdag i Pieces, det var rigtig sjovt selvom jeg var lidt nervøs til at starte med :-) Søndag holdt jeg en lille fødselsdag for min farmor og farfar, onkel og tante, fætter og kusine, og så min far. Vi spiste masser af lagkage og hyggede :-)
I dag har jeg så fremlagt projektopgave, shiiiiit jeg var så nervøs! Min gruppe var den aller sidste, og uheldigvis var vi lige efter nogen som bare var vildt gode... Jeg synes det gik fint nok, men altså jeg bliver glad hvis vi får 4, så det siger lidt om hvordan det var, tæhæææ.... Håber i har haft en god uge! Det har jeg ihvertfald :-)

5 kommentarer:

  1. cute photos.xx

    www.theprovocativecouture.com

    SvarSlet
  2. Flotte billeder!

    Ha det godt og kig forbi! Nicholai, Streetbeing.com

    By the way, hvis du bruger koden 'streetbeing' på Streetammo.dk sparer du 10% på ikke nedsatte varer!

    SvarSlet
  3. Hey Emma! <3

    Jeg har modtaget en Blogaward, som jeg så skal give videre til 5 blogs, med under 100 læsere. Jeg har derfor valgt din :-) - Du skal nu give den videre til fem andre blogs med under 100 læsere :-)
    astrid-marthedal.blogspot.com - Her er min blog, hvis du vil se hvordan det kan foregå. Jeg har fået inspiration fra min veninde Anna.

    Knus!

    SvarSlet